برنامه ورزشی مناسب مدل ها

۱۳۹۹/۵/۱۴ ۱۶:۱۷:۶

یکی از مهمترین عناصر مدل بودن داشتن بدنی زیباست. اکثر مدل های تمرینات سخت و شدید ورزشی را در پیش می گیرند چرا که شغل آنها بستگی به ظاهرشان دارد.
تمرینات ورزشی به شکل دادن و بهبود قامت و ایستادگی کمک میکند و با کاهش چربی های بدنی و افزایش حجم عضلانی به اعتماد به نفس یک مدل برای او فرصتهای شغلی بیشتر راهم می سازد.
ورزش های مدلینگ

کاهش چربی بدن

دویدن، شنا، طناب زدن و کیک بوکسینگ برخی از تمریناتی است که مانکن های ویکتوریا سیکرت و ران وی برای لاغر ماندن انجام می دهند.
بهترین نوع از این قبیل تمرینات، تمرینی است که از انجام آن لذت ببرید و شدت آن به اندازه ای باشد که ضربان قلب را تا ۷۵ تا ۹۰ در صد ماکزیمم آن بالا ببرد.
مهم است که یک نوع از ورزش های هوازی را به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در بیشتر روزهای هتفته انجام دهید.

کشش عضلات

اکثر مدل ها ی تبلیغاتی و رانوی Runway تمرینات کششی را برای کشش عضلات انجام میدهند.
این تمرینات از صدمه دیدن و افتادن هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند جلوگیری می کند.
تمرینات یوگا بهترین نمونه از این تمرینات می باشند.

تقویت عضلات کمر و شکم

تمریناتی مانند شنای سوئدی، ساید پلنک و حرکت پل به تقویت عضلات شکم و کمر کمک میکنند.
با این تمرینات و یا تمریناتی که می توانید با استفاده از وزنه انجام دهید می توانید به تقویت عضلات خود بپردازید.

تغذیه مدل ها

تغذیه مدلینگ
یک فرد که دارای شغل مدلینگ است باید روزانه مقدار زیادی آب بنوشد و رژیم غذایی متعادلی داشته باشد.
برای یک مدل بهتر است که از فست فود ها دوری کند و به جای آن میوه و سبزیجات تازه، لبنیات و پروتئین های کم چرب مصرف کند.